Wednesday, June 24, 2009

pilu...

x tau la nak ckap cam ne...
malam jumaat nie ade reunion...
then semalam aku jumpe satu post yg terang²an mengutuk aku...
dari budak² skolah aku dulu...
entah la nak pegi ke tak reunion tu...
mcm x perlu...
buat ape nak mengadap muke org yg akan kutuk kite depan²???
time skolah menengah adalah satu mase yg paling x best skali...
naseb baik time masuk matrix, aku dapat kawan yg baik...
tp agak hncur at the end kerana salah faham...

aku x tau ape tanggapan org terhadap aku...
gedik ke aku?mengada-ada ke aku?
jahat sgt ke aku?sombong ke aku?

x de org yg betul² kenal aku...
aku brani jamin x de sape yg tahu aku sensitif...
x de sape yg tahu aku mudah nangis...
x de sape yg tahu aku nie pendendam...

aku x demand kawan² untuk berkepit dgn aku 24 jam...
ckupla yg x lupe aku time senang...
dan x hanya cari aku time susah...

aku ngaku maybe aku susah nak berkawan...
susah nak tunjukkan yg aku syg kat kawan² aku...
tapi ketahuilah...kalo aku x syg,aku x tolong...
aku x kan ckap dgn org yg aku benci...
aku x kan pandang muke dia pun sbb aku x pandai menyembunyikan perasaan...

aku harap bile dah masuk U nie...
aku dapat kawan² yg sejati...
yang x kutuk² blakang...
yang terbuka...
yang boleh trime aku seadanya...

would u be my good friend?

3 comments:

Anonymous said...

ala, lupakan je la kata org tu..
biasala, mulut org mmg cmtu.. skang ni, juz think bout ur future.. maybe diorg xda niat nk bg awk trasa, but then, they shouldnt saya smtg like dat either..

hUziRa aYieRa said...

thanks...
may i know awk sape?

tomamot said...

shak!!!!!!!!!!!!!

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates